Ja, dat mag. Wel is het belangrijk dat dit van tevoren wordt aangemeld bij de luchtvaartmaatschappij en transfermaatschappij (indien van toepassing). Houd er rekening mee dat hier kosten aan verbonden kunnen zijn.
Hieronder vind je een kleine opsomming van afwijkende bagage die je kunt meenemen:
• Duikuitrusting
• Fiets
• Golfuitrusting
• Huisdier
• Kite, waveboard of wakeboard
• Muziekinstrumenten
• Surfplank
• Visuitrusting
• Wintersportuitrusting
Wintersportuitrusting
Neem je ski's, een snowboard of andere wintersportuitrusting mee? Meld dit dan zelf aan bij de luchtvaartmaatschappij. Heb je een transfer via Sunweb? Selecteer dan 'Transfer ski inclusief ski bagage' in de boekingsstappen of in Mijn Sunweb. Je kunt dit tot 7 dagen voor vertrek aanpassen.
Vlucht
Flexibele vluchten: Sunweb meldt de speciale bagage voor je aan, behalve bij Transavia en easyJet (zie hieronder)
Niet-flexibele vluchten: meld de speciale bagage zelf aan bij de luchtvaartmaatschappij
Via het speciale bagage formulier in Mijn Sunweb kun je eenvoudig jouw speciale bagage bij ons aanmelden. Log in op Mijn Sunweb, open jouw boeking en klik vervolgens in het menu aan de rechterkant op 'Voeg hier medische bagage, sportbagage of een huisdier toe' om het formulier te openen.
Transavia/easyJet: meld je speciale bagage zelf aan via de website van de luchtvaartmaatschappij. Wanneer je ook een transfer hebt geboekt, informeer Sunweb dan wel over de speciale bagage in verband met de transfer. Dit kan via het speciale bagage formulier in Mijn Sunweb.
Transfer
Geef altijd aan ons door als je speciale bagage meeneemt. Soms zijn er extra kosten of is een speciale transfer nodig. Wij bekijken dan de mogelijkheden voor je.
Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur
Zondag 10:00 - 17:00 uur
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.
WhatsApp ons op het nummer +31102802290. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.
Stel je vraag aan het SunWebCare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Altijd controle op je boeking. Beheer en bewerk hier je persoonsgegevens, reisonderdelen en reisdocumenten.
Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.
Heb je een vraag? Neem contact op met de juiste afdeling:
Cruisevakanties? Stuur dan een e-mail naar: cruise@sunweb.nl
Klacht voor de vakantie: vul dit contactformulier in
Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in
Groepsreis (vanaf 20 personen): afdeling Groepsreizen
Heb je een andere vraag? Stuur ons dan een e-mail via dit contactformulier.
We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!
Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur
Zondag 10:00 - 17:00 uur
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.
WhatsApp ons op het nummer +31102802290. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.
Stel je vraag aan het SunWebCare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Altijd controle op je boeking. Beheer en bewerk hier je persoonsgegevens, reisonderdelen en reisdocumenten.
Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.
Heb je een vraag? Neem contact op met de juiste afdeling:
Cruisevakanties? Stuur dan een e-mail naar: cruise@sunweb.nl
Klacht voor de vakantie: vul dit contactformulier in
Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in
Groepsreis (vanaf 20 personen): afdeling Groepsreizen
Heb je een andere vraag? Stuur ons dan een e-mail via dit contactformulier.
We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!