If there is a deposit required for your accommodation, you can check this in the overview tab of the accommodation page on our website. On the room description it is stated if a deposit is required.
You will get your deposit back when you depart as long as the state of your accommodation is approved. Please keep in mind that if you paid the deposit by credit card, it can take a few weeks before the reserved funds are released. This depends on the credit card provider.
Dealing with deposits is always between you and the accommodation provider. Sunweb has no influence on this and can therefore can not be held accountable for conflicting opinions regarding the deposit between you and the accommodation provider.
Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.
Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!
Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.
We zijn bereikbaar op het nummer +31102802290.
Stel je vraag aan het SunWebCare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden. Momenteel is de reactietijd langer dan je van ons gewend bent.
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.
Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.
Telefoonnummer: +31(0)102802290
Heb je een vraag? Neem via onderstaande knop eenvoudig contact met ons op.
We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!
Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.
Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!
Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.
We zijn bereikbaar op het nummer +31102802290.
Stel je vraag aan het SunWebCare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden. Momenteel is de reactietijd langer dan je van ons gewend bent.
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.
Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.
Telefoonnummer: +31(0)102802290
Heb je een vraag? Neem via onderstaande knop eenvoudig contact met ons op.
We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!