Ja, dat mag. Wel is het belangrijk dat dit van tevoren wordt aangemeld bij de luchtvaartmaatschappij en transfermaatschappij (indien van toepassing). Houd er rekening mee dat hier kosten aan verbonden kunnen zijn.
Hieronder vind je een kleine opsomming van afwijkende bagage die je kunt meenemen:
• Duikuitrusting
• Fiets
• Golfuitrusting
• Huisdier
• Kite, waveboard of wakeboard
• Muziekinstrumenten
• Surfplank
• Visuitrusting
• Wintersportuitrusting
Wintersportuitrusting
Neem je ski's, een snowboard of andere wintersportuitrusting mee? Meld dit dan zelf aan bij de luchtvaartmaatschappij. Heb je een transfer via Sunweb? Selecteer dan 'Transfer ski inclusief ski bagage' in de boekingsstappen of in Mijn Sunweb. Je kunt dit tot 7 dagen voor vertrek aanpassen.
Vlucht
Flexibele vluchten: Sunweb meldt de speciale bagage voor je aan, behalve bij Transavia en easyJet (zie hieronder)
Niet-flexibele vluchten: meld de speciale bagage zelf aan bij de luchtvaartmaatschappij
Via het speciale bagage formulier in Mijn Sunweb kun je eenvoudig jouw speciale bagage bij ons aanmelden. Log in op Mijn Sunweb, open jouw boeking en klik vervolgens in het menu aan de rechterkant op 'Voeg hier medische bagage, sportbagage of een huisdier toe' om het formulier te openen.
Transavia/easyJet: meld je speciale bagage zelf aan via de website van de luchtvaartmaatschappij. Wanneer je ook een transfer hebt geboekt, informeer Sunweb dan wel over de speciale bagage in verband met de transfer. Dit kan via het speciale bagage formulier in Mijn Sunweb.
Transfer
Geef altijd aan ons door als je speciale bagage meeneemt. Soms zijn er extra kosten of is een speciale transfer nodig. Wij bekijken dan de mogelijkheden voor je.
Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een bericht te sturen via social media of een e-mail te sturen naar info@sunweb.nl en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!
Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter.
Het team zit klaar op:
Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!
Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.
We zijn bereikbaar op het nummer +31102802290 of op mobiel via onderstaande knop.
Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.
We zijn bereikbaar op de volgende tijden:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden
Telefoonnummer: +31(0)102802290
Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!
Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter.
Het team zit klaar op:
Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!
Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.
We zijn bereikbaar op het nummer +31102802290 of op mobiel via onderstaande knop.
Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.
We zijn bereikbaar op de volgende tijden:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden
Telefoonnummer: +31(0)102802290
Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!