Before the holiday
If your complaint concerns Sunweb or the booking process, you can submit it to us via the contact form.
Upon receiving a complaint before departure, we will send a confirmation of receipt with a processing period of 1 day. Depending on the nature of the comment, it may be that we need more time to provide an appropriate response. In this case, you will always receive a substantive response from us within 2 weeks of receiving your complaint. We naturally take your departure date into account.
During the holiday
If you have a complaint concerning your holiday with Sunweb, you must first contact the Sunweb (digital) guide at your destination*. You will receive the contact details of the (digital) guide one day before departure.
If you are not satisfied with your accommodation in any regards, in addition to contacting your Sunweb guide, please also report this immediately to the reception of your accommodation. Our guide is there for you to resolve your complaints at the destination. Due to this approach it is usually possible to immediately resolve your complaint according to your wishes. Afterwards, when you get home, it is of course no longer possible to solve the problem.
If your complaint was not handled to your satisfaction, it is essential that you fill in a Customer Care form with our guide.
After the holiday
If your complaint was not handled to your satisfaction at your destination, please send a copy of the Customer Care form, accompanied by your motivation and booking number, via our contact form. At the latest Sunweb must receive this within 2 months after your holiday has ended. Sending the Customer Care form without any further evidence will not be sufficient to process your complaint. After receiving the form and motivation, we will send you an acknowledgment of receipt.
You can also send your complaint to:
Sunweb Group GmbH
Customer Support Department
83 Victoria Street
London
SW1H 0HW
United Kingdom
Phone: +442039661230
Email: customercare@sunweb.co.uk
Please note that complaints at the destination which have not been reported, and for which no Customer Care form has been completed, will not be handled by our Customer Support Department.
If your complaint relates to Sunweb or to the initial booking process, you can submit your complaint via the contact form on the website. After receiving a complaint, before departure, we will not send an acknowledgment of receipt. Due to within 4 weeks or sooner at earlier departures, we strive to process your complaint.
In case of disputes of a cross-border nature, you can also appeal to the Online Dispute Resolution platform of the European Union via this link: http://ec.europa.eu/odr.
We are a Member of ABTA, membership number Y3497. We are obliged to maintain a high standard of service to you by ABTA’s Code of Conduct. If we cannot resolve your complaint, please visit https://www.abta.com/ to access ABTA’s simple procedure.
Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een bericht te sturen via social media of een e-mail te sturen naar info@sunweb.nl en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!
Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter.
Het team zit klaar op:
Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!
Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.
We zijn bereikbaar op het nummer +31102802290 of op mobiel via onderstaande knop.
Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.
We zijn bereikbaar op de volgende tijden:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden
Telefoonnummer: +31(0)102802290
Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!
Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter.
Het team zit klaar op:
Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!
Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.
We zijn bereikbaar op het nummer +31102802290 of op mobiel via onderstaande knop.
Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.
We zijn bereikbaar op de volgende tijden:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden
Telefoonnummer: +31(0)102802290
Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!